טקסט הודעת פורום
9/17/2007 7:11:00 PM
איתן ברמן
אבל אין לי משקפיים :suss:
נושא:
אבל אין לי משקפיים :suss:
תאריך:
9/17/2007 7:11:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
ואני הרבה יותר מכוער :eek:
דע לך שבגולן גם הרוכבים הכי עלובים בכל-זאת, רוכבים ברמה :p
חזרה לפורום