טקסט הודעת פורום
9/17/2007 9:55:00 PM
יוני
haro shift r3 מה את אומרים על?
נושא:
haro shift r3 מה את אומרים על?
תאריך:
9/17/2007 9:55:00 PM
מחבר/ת:
יוני
מה אתם חושבים על הדגם הזה?
האם 4100 זה מחיר טוב?
חזרה לפורום