הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/17/2007 9:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוני עם תוכן  haro shift r3 מה את אומרים על?
נושא: haro shift r3 מה את אומרים על? תאריך: 9/17/2007 9:55:00 PM
מחבר/ת: יוני

מה אתם חושבים על הדגם הזה?

האם 4100 זה מחיר טוב?


חזרה לפורום