טקסט הודעת פורום
9/17/2007 10:16:00 PM
אסף
האם כדיי לי לקנות אותם?
נושא:
האם כדיי לי לקנות אותם?
תאריך:
9/17/2007 10:16:00 PM
מחבר/ת:
אסף
אני רוצה לקנות אופניי פעלולים ויש אחד שמוכר ביד2 אופנים....אז מה אתה אומרים כדיי לקנות(שווה את המחיר)?
חזרה לפורום