הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/17/2007 10:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף עם תוכן  האם כדיי לי לקנות אותם?
נושא: האם כדיי לי לקנות אותם? תאריך: 9/17/2007 10:16:00 PM
מחבר/ת: אסף

אני רוצה לקנות אופניי פעלולים ויש אחד שמוכר ביד2 אופנים....אז מה אתה אומרים כדיי לקנות(שווה את המחיר)?


חזרה לפורום