הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/18/2007 4:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  איזה בולם??
נושא: איזה בולם?? תאריך: 9/18/2007 4:07:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

קדמי או אחורי?
איזה אופניים?
מה השימוש שאתה מייעד לו?

ככלל, כמעט כל הבולמים היום מגיעים עם חיבור לדיסקים.

בהצלחה


חזרה לפורום