טקסט הודעת פורום
9/18/2007 4:07:00 PM
איתן ברמן
איזה בולם??
נושא:
איזה בולם??
תאריך:
9/18/2007 4:07:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
קדמי או אחורי?
איזה אופניים?
מה השימוש שאתה מייעד לו?
ככלל, כמעט כל הבולמים היום מגיעים עם חיבור לדיסקים.
בהצלחה
חזרה לפורום