נושא: כמה שיקולים תאריך: 9/18/2007 4:10:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
קודם כל, הם עדיין באחריות רק בשבילך. האחריות אצל רוב היצרנים היא לרוכש המקורי בלבד.
בקשר למחיר - עניין של הצע וביקוש.... היכנס ללוח היד השניה כאן באתר, וחפש אופניים כמו שלך. אני מניח שתוכל לבקש עליהם מעט יותר ממה שמבקשים אחרים.
בהצלחה
|