טקסט הודעת פורום
| 9/18/2007 4:46:00 PM |
|
נושא: עליי זה מקשה תאריך: 9/18/2007 4:46:00 PM
מחבר/ת: איתי א
אני נוהג לנוח באותו היום ... או לפחות לא לעבוד בחוץ בשמש ...
אבל כל אחד והדברים שמפריעים לו ;-).
שיהיה המון בהצלחה ומפרגן !! צום קל וגמר חתימה טובה, איתי
|
חזרה לפורום |
|
|