הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/18/2007 4:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי א עם תוכן  עליי זה מקשה
נושא: עליי זה מקשה תאריך: 9/18/2007 4:46:00 PM
מחבר/ת: איתי א

אני נוהג לנוח באותו היום ...
או לפחות לא לעבוד בחוץ בשמש ...

אבל כל אחד והדברים שמפריעים לו ;-).

שיהיה המון בהצלחה ומפרגן !!
צום קל וגמר חתימה טובה,
איתי


חזרה לפורום