נושא: לדעתי אתה לא צריך יותר מ100מ"מ תאריך: 9/19/2007 9:49:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
חפש לך בולם קפיץ-שמן או אויר-שמן טוב, עם נעילה או שליטה חיצונית על שיכוך ההחזרה (REBOUND).
כמה דוגמאות שמצאתי בלוח היד השניה כאן באתר: רוקשוקס רקון (בולם קל וטוב) http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=66633#Image
מאניטו R7 http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=66463#Image
קנונדייל לפטי - בולם אקזוטי. קל מאוד, זוכה לשבחים רבים. לא בטוח שמתאים לאופניים http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=68029#Image
יש מן הסתם גם אחרים. אם מעולם לא התעסקת עם זה - שים לב לשלוש נקודות: * קוטר הסטירר (צינור ההיגוי) - אצלך 1-1/8 (אחד ושמינית אינטש). * אורך הסטירר - אני לא בטוח כמה אצלך, אבל ארוך ללא ספק. כדאי מאוד למדוד. * בלמים - מרבית הבולמים מהשנים האחרונות מגיעים עם אפשרות חיבור לדיסקים. לא כולם מאפשרים חיבור לבלמי חישוק. אם יש לך בלמי חישוק כדאי לשים לב!!
בהצלחה
|