הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/19/2007 9:49:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לדעתי אתה לא צריך יותר מ100מ"מ
נושא: לדעתי אתה לא צריך יותר מ100מ"מ תאריך: 9/19/2007 9:49:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

חפש לך בולם קפיץ-שמן או אויר-שמן טוב, עם נעילה או שליטה חיצונית על שיכוך ההחזרה (REBOUND).

כמה דוגמאות שמצאתי בלוח היד השניה כאן באתר:
רוקשוקס רקון (בולם קל וטוב) http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=66633#Image

מאניטו R7 http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=66463#Image

קנונדייל לפטי - בולם אקזוטי. קל מאוד, זוכה לשבחים רבים. לא בטוח שמתאים לאופניים http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=68029#Image

יש מן הסתם גם אחרים.
אם מעולם לא התעסקת עם זה - שים לב לשלוש נקודות:
* קוטר הסטירר (צינור ההיגוי) - אצלך 1-1/8 (אחד ושמינית אינטש).
* אורך הסטירר - אני לא בטוח כמה אצלך, אבל ארוך ללא ספק. כדאי מאוד למדוד.
* בלמים - מרבית הבולמים מהשנים האחרונות מגיעים עם אפשרות חיבור לדיסקים. לא כולם מאפשרים חיבור לבלמי חישוק. אם יש לך בלמי חישוק כדאי לשים לב!!

בהצלחה



חזרה לפורום