נושא: תקלה במעבר הילוכים בקסטה האחורית תאריך: 9/19/2007 12:46:00 PM
מחבר/ת: אורן דיין
יש לי תקלה קטנה באופניים ואשמח לקבל עליה תגובה :
כאשר אני מעביר הילוך מ9 ל8 ההילוך לא תמיד יורד. אחרי כיוון הילוכים ההילוך לא עולה מ2 ל 3. כלומר ,בכל פעם שמכוונים את הילוכים מתקבלת אחת האפשרויות הנ"ל
אפה יכולה להיות התקלה ?
|