הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/19/2007 12:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורן דיין עם תוכן  תקלה במעבר הילוכים בקסטה האחורית
נושא: תקלה במעבר הילוכים בקסטה האחורית תאריך: 9/19/2007 12:46:00 PM
מחבר/ת: אורן דיין

יש לי תקלה קטנה באופניים ואשמח לקבל עליה תגובה :

כאשר אני מעביר הילוך מ9 ל8 ההילוך לא תמיד יורד.
אחרי כיוון הילוכים ההילוך לא עולה מ2 ל 3.
כלומר ,בכל פעם שמכוונים את הילוכים מתקבלת אחת האפשרויות הנ"ל

אפה יכולה להיות התקלה ?


חזרה לפורום