הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/20/2007 1:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אליאב איתם עם תוכן  בשעה טובה
נושא: בשעה טובה תאריך: 9/20/2007 1:23:00 PM
מחבר/ת: אליאב איתם

בשעה טובה רכשתי את האופניים הבאות מקווה שאהנה מהם:
GT AVELANCH 1.0 07


חזרה לפורום