טקסט הודעת פורום
9/20/2007 1:23:00 PM
אליאב איתם
בשעה טובה
נושא:
בשעה טובה
תאריך:
9/20/2007 1:23:00 PM
מחבר/ת:
אליאב איתם
בשעה טובה רכשתי את האופניים הבאות מקווה שאהנה מהם:
GT AVELANCH 1.0 07
חזרה לפורום