טקסט הודעת פורום
| 9/20/2007 3:08:00 PM |
|
נושא: כידון מקרבון תאריך: 9/20/2007 3:08:00 PM
מחבר/ת: אסף
מה החסרונות ? האם נוטה להישבר? האם מתנדנד ברכיבה? האם נאכל עם הזמן במקום של הגריפים והשיפטרים ? האם מתקלף ? האם צריך תחזוקה מיוחדת ? תודה, לפני קנייה, אסף
|
חזרה לפורום |
|
|