טקסט הודעת פורום
| 9/20/2007 3:56:00 PM |
|
נושא: בנוגע לאפשרויות תאריך: 9/20/2007 3:56:00 PM
מחבר/ת: אורן דיין
שיפטר של SHIMANO LX מעביר XT לאחרונה הוחלפו הכבל בין השיפטר למעביר והמעביר.. המכנאופן טוען ש"אין בעיה הכל בסדר גמור" אבל במהלך נסיעה שגרתית אני נתקל לפעמים בתופעה שההילוכים לא עובדים כפי שכתבתי.
|
חזרה לפורום |
|
|