הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/20/2007 11:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד עם תוכן  לי יש ואני מרוצה
נושא: לי יש ואני מרוצה  תאריך: 9/20/2007 11:19:00 PM
מחבר/ת: אלעד

אני גם מוכר את שלי, מתקדם למשהו יותר מפואר.
הדגם הזה בעיקרון נועד ל XC/TRAIL אבל הם יגהצו לך סלעים בכיף. הדבר היחיד ש IRON HORSE יודעים לעשות זה שלדות מסיביות. לעומת מארין שבדרך כלל עדינות, חוץ מה QUAKEשהם אחד הדגמים הטובים ביותר שיש אבל יקר.

גם המפרט מאוד טוב.חיסרון אחד שלהם נמצא בקרנק, הוא לא נועד לספוג אלימות קשה, ככה שאם בא לך ממש לקרוע את השטח אז אפשר לשקול להחליף אותו בשלב מאוחר יותר.

עליות זה מאוד יחסי, המשקל והאגרונומיה לא מושלמים לטיפוס. יהיה לך קשה יותר לטפס אבל בירידה (במיוחד בירידות טכניות) אתה תשאיר אופני XC טהורות מאחור.
אני מרוצה מהדגם הזה, אופניים לעניין.
אם יש לך שאלות דבר איתי,



חזרה לפורום