נושא: לא.לא לקנות אופניים דרך אתרי אינטרנט. תאריך: 9/21/2007 9:20:00 AM
מחבר/ת: זיו קנטור
פשוט מאוד אופני שיכוך מלא(אם בולמים מקדימה ומאחור) ברמה סבירה עולות לפחות כפול. אתה צריך אופניים שיהיו נוחות לך. 24-26 מתיחס לגודל הגלגלים כך ש26 זה למבוגרים. נראה לי שאתה צריך בגודל מדיום. לך למספר חנוייות אופניים,סע על מספר זוגות ותחזור לפורום אם דגמי האופניים שהציעו לך. ואז תקבל תגובות על הדגמים הספצפיים.. ןכמובן לא מציע לקנות אופניים דרך האינטרנט.אני עשיתי לפני מספר שנים את הטעות הזאת.נסעתי איתם שבועיים,לא החזקתי מעמד,נפתרתי מהם וקניתי בחנות חדשות.
|