הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/21/2007 12:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף.. לא בשבת עם תוכן  בד"כ הוא עמיד פחות מאלומניום
נושא: בד"כ הוא עמיד פחות מאלומניום תאריך: 9/21/2007 12:12:00 PM
מחבר/ת: אסף.. לא בשבת

אם תיפול נפילה רצינית על קרבון הוא ישבר ועל אלומניום הוא רק יתעקם. אם תוציא את השיפטרים וידיות ברקס בלי לפתוח ברגים עד הסוף זה ישרוט את הציפןי שעל סיבי הפחמן. צריך להתרגל להוציא את הגריפים עם לחץ אויר. ותבדוק שהקצוות של הסטאם לא חדים אחרת זה יכול לדפוק ובגדול אין ממש הבדל.


חזרה לפורום