נושא: כיול מחשב אופניים תאריך: 9/22/2007 2:25:00 PM
מחבר/ת: גיא אנגלנדר
יש לי מחשבון אופניים פשוט (מהירות, דרך, מהירות ממוצעת וכו´). החלפתי לו סוללה וכשהפעלתי אותו, הוא דורש קוד לגודל הגלגל. אין לי את המנואל של המחשבון. האם הקודים הם סטנדרטים? האם מישהו יודע מה הקוד לגלגל 27 אינטש?
|