הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/22/2007 2:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  erez matas עם תוכן  בקשר לאפיק
נושא: בקשר לאפיק תאריך: 9/22/2007 2:52:00 PM
מחבר/ת: erez matas

מדובר באופניי קרוס קאנטרי טהורות מטפסות ןמתנהגות כמו אופניי זנב קשיח סוס מרוצים טהור, לא מורגש שרוכבים על שיכוך מלא מרגישים את כל האבנים והבורות הקטנים אלא רק במכה רצינית הבולם האחורי נפתח וגם זה לא מי יודע מה מפנק, בקיצור אופניים מצויינות למי שאוהב לתת בראש בעליות ללא שום בבוניג ולמי שלא מחפש נוחות ולא מעוניין באופניי שבילים שגם יודות לסנגל היטב, אם אתה מחפש גם לסנגל חפש לך אופניי שבילים איכותיות וקלות וכך תוכל להינות משני העולמות...


חזרה לפורום