טקסט הודעת פורום
9/22/2007 8:14:00 PM
אסף פלג
תודה רבה- היה אחלה!!
נושא:
תודה רבה- היה אחלה!!
תאריך:
9/22/2007 8:14:00 PM
מחבר/ת:
אסף פלג
עשינו משהו משולב- נחל הקיבוצים- עין מודע-ג´סק (?). מקום מעולה, עין מודע.
תודה על התשובה המקיפה!
חזרה לפורום