הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/22/2007 8:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף פלג עם תוכן  תודה רבה- היה אחלה!!
נושא: תודה רבה- היה אחלה!! תאריך: 9/22/2007 8:14:00 PM
מחבר/ת: אסף פלג

עשינו משהו משולב- נחל הקיבוצים- עין מודע-ג´סק (?). מקום מעולה, עין מודע.
תודה על התשובה המקיפה!


חזרה לפורום