טקסט הודעת פורום
9/22/2007 9:10:00 PM
dror ben-or
יש לי פולר S720i
נושא:
יש לי פולר S720i
תאריך:
9/22/2007 9:10:00 PM
מחבר/ת:
dror ben-or
קניתי דרך EBAY
נותן את כל הנתונים שרציתה ועוד הרבה יותר
חזרה לפורום