הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/22/2007 10:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל הרשטיק עם תוכן  תודה למשתתפי "רוכבים ובונים ביער חרובית" !
נושא: תודה למשתתפי "רוכבים ובונים ביער חרובית" !  תאריך: 9/22/2007 10:27:00 PM
מחבר/ת: אייל הרשטיק

איגוד האופניים, קק"ל והרוכבים המקומיים של יער חרובית , מודים לכל אלו שהטריחו עצמם והגיעו לעזור בעשייה של הסינגל החדש בחרובית. בסביבות ה-45 חבר´ה עבדו בשישי במשך מספר שעות בפריצה של סינגל על פי העקרונות שלמדנו מפיט וואבר בקורס בוני השבילים שנערך בשבוע האחרון. לכל המשתתפים בשישי התווספו כ-4 שעות של תרומה לפיתוח שבילי האופניים בישראל ברשימת "בוני השבילים" של איגוד האופניים ובהמשך יערך אירוע כיפי לכל המתנדבים שעזרו ויעזרו במשך כל השנה.

כל הכבוד :rating:



חזרה לפורום