נושא: תודה למשתתפי "רוכבים ובונים ביער חרובית" ! תאריך: 9/22/2007 10:27:00 PM
מחבר/ת: אייל הרשטיק
איגוד האופניים, קק"ל והרוכבים המקומיים של יער חרובית , מודים לכל אלו שהטריחו עצמם והגיעו לעזור בעשייה של הסינגל החדש בחרובית. בסביבות ה-45 חבר´ה עבדו בשישי במשך מספר שעות בפריצה של סינגל על פי העקרונות שלמדנו מפיט וואבר בקורס בוני השבילים שנערך בשבוע האחרון. לכל המשתתפים בשישי התווספו כ-4 שעות של תרומה לפיתוח שבילי האופניים בישראל ברשימת "בוני השבילים" של איגוד האופניים ובהמשך יערך אירוע כיפי לכל המתנדבים שעזרו ויעזרו במשך כל השנה.
כל הכבוד :rating:
|