הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/22/2007 10:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עופר מידן עם תוכן  שמן בבלם דיסק מכאני
נושא: שמן בבלם דיסק מכאני תאריך: 9/22/2007 10:43:00 PM
מחבר/ת: עופר מידן

התזתי שמן בטעות על הרפידות של הבלם דיסק שלי,גם האחורי וגם הקידמי, ועכשיו הם ממש חלשים.
שמעתי שאפשר לשרוף אותם, אבל בשלב הראשון אני בכלל לא מצליח להוציא את הרפידה מהבלם, רק לגלגל אותה טיפה עם הצ´פציק.

עזרה????


חזרה לפורום