הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/23/2007 6:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ששון ושמחה עם תוכן  חיזוק פלטות באנדורו
נושא: חיזוק פלטות באנדורו  תאריך: 9/23/2007 6:01:00 PM
מחבר/ת: ששון ושמחה

ברשותי ספשילייד אנדורו קומפ (2005)
לאחרונה שמתי לב שיש חופש בפלטות, חיזקתי את כל הברגים המחברים את הפלטות אחת לשנייה אבל כנראה שהחופש הוא בחיבור לציר.

הצלחתי לשחרר את הבורג שמחבר את הפדל אבל כאן נתקעתי :-(

מישהו מכיר? מדובר בקרנק hollow... (השם נמחק משפשופים)




חזרה לפורום