טקסט הודעת פורום
| 9/23/2007 7:39:00 PM |
|
נושא: שאלה לגבי מעביר אחורי תאריך: 9/23/2007 7:39:00 PM
מחבר/ת: אורי בלומנזון
האופניים שלי נפלו אתמול על המעביר האחורי והוא קצת התעקם (Deore LX). רציתי לדעת האם יישור שלו יפתור לגמריי את הבעיה או שיכול להיות שהמכה דפקה את המעביר והוא יתחיל לעשות לי בעיות קבוע? תודה לעוזרים.
|
חזרה לפורום |
|
|