הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/23/2007 7:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי בלומנזון עם תוכן  שאלה לגבי מעביר אחורי
נושא: שאלה לגבי מעביר אחורי תאריך: 9/23/2007 7:39:00 PM
מחבר/ת: אורי בלומנזון

האופניים שלי נפלו אתמול על המעביר האחורי והוא קצת התעקם (Deore LX). רציתי לדעת האם יישור שלו יפתור לגמריי את הבעיה או שיכול להיות שהמכה דפקה את המעביר והוא יתחיל לעשות לי בעיות קבוע? תודה לעוזרים.


חזרה לפורום