הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/23/2007 10:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  omer keinan עם תוכן  שאלות על קראנק
נושא: שאלות על קראנק תאריך: 9/23/2007 10:36:00 PM
מחבר/ת: omer keinan

אהלן,
בזמן ברכיה לפני כמה זמן נפלה לי לפתע הזרוע השמאלית של הקראנק,
לאחר חיזוק, הסתבר לי שאני חייב לחזק את הבורג המחבר את הזרוע של הקראנק לציר כל כמה קילומטרים (תלוי כמה אני מחזק...),
יש פיתרון? לשים קצת לוקטייט או שזה עלול להזיק למערכת?

ובכלל גם התחיל "ציקצוק" מהקראנק \ ציר. אני מקווה שזה מהזרוע המשוחררת,
אך יכול להיות שזה ממשהו אחר? יש דרך לעשות בדיקה לתיקונות הקראנק?

תודה רבה.


חזרה לפורום