נושא: אפשרויות תאריך: 9/24/2007 9:30:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
גם לי היתה בעיה של זרוע משתחררת, הוספתי דיסקה דקה ושוב חיזקתי את הבורג שמחבר את הזרוע. לא השתחרר יותר.
לאחר שהזרוע מחוברת ומחוזקת, אם יש רעש מהקראנק, תנסת להחזיק את האופניים ולהזיז בעדינות את אחת הזרועות לצדדים (בניצב לכיוון הדיווש). אם יש ריפיון, יתכן והציר המרכזי צריך חיזוק, ניקוי או החלפה.
|