נושא: אחריות תאריך: 9/24/2007 10:09:00 AM
מחבר/ת: shalom
קניתי אופני Gary Fisher בחנות של רשת אופני אקספרס. לאחר כחודש התחילו רעשים מהבולם Rock Shox. חזרתי לחנות והם לקחו את האופניים לתיקון. 3 שבועות אח"כ הבולם חזר מתיקון ובחנות דרשו ממני לשלם 40 ש"ח על המשלוח של הבולם ליבואן. זה סביר ? מקובל ? יש להעיר שהכל במסגרת האחריות ולא חויבתי לשלם עבור עבודה חלקים וכו´
תודה שלום
|