טקסט הודעת פורום
| 9/24/2007 1:50:00 PM |
|
נושא: מחפש אופניים תאריך: 9/24/2007 1:50:00 PM
מחבר/ת: עמיחי
אני מחפש אופניים לרכיבת שטח וקפיצות (קפיצות לסופר וכו) שאלתי היא האם לקחת צאנס עם משומש כדי לקבל איבזור טוב יותר אם כן מה מומלץ ? בברכה ADAY5
|
חזרה לפורום |
|
|