נושא: מי מכיר את המסלול....דרוש שדכן תאריך: 9/24/2007 6:52:00 PM
מחבר/ת: oded mallal
אהלן אהלן כמה פעמים חשבתם לנסוע לנוף שונה מזה בו אתם גרים להרביץ איזה מסלול טוב ולחזור הביתה , בטוח שאם עוד לא עשיתם זו הסיבה העיקרית היא פחד להתברבר בשטח ואז לא רק שנסעתם רחוק גם הרכיבה התחרבשה בקיצור באסה טוטאלית . לכן אני מציע לפתוח מאגר "שדכנים" שיהיו מוכנים להראות מסלולים ליד הבית ואז כולנו נהנה ונכיר מסלולים בכל הארץ ויש מסלולים וחבל שרובנו נשארים תקועים בשניים או שלושה מסלולים .
|