הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/24/2007 6:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  oded mallal עם תוכן  מי מכיר את המסלול....דרוש שדכן
נושא: מי מכיר את המסלול....דרוש שדכן תאריך: 9/24/2007 6:52:00 PM
מחבר/ת: oded mallal

אהלן אהלן כמה פעמים חשבתם לנסוע לנוף שונה מזה בו אתם גרים להרביץ איזה מסלול טוב ולחזור הביתה , בטוח שאם עוד לא עשיתם זו הסיבה העיקרית היא פחד להתברבר בשטח ואז לא רק שנסעתם רחוק גם הרכיבה התחרבשה בקיצור באסה טוטאלית .
לכן אני מציע לפתוח מאגר "שדכנים" שיהיו מוכנים להראות מסלולים ליד הבית ואז כולנו נהנה ונכיר מסלולים בכל הארץ ויש מסלולים וחבל שרובנו נשארים תקועים בשניים או שלושה מסלולים .


חזרה לפורום