הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/25/2007 12:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם גרימברג עם תוכן  רק תוספת קטנה...
נושא: רק תוספת קטנה... תאריך: 9/25/2007 12:46:00 AM
מחבר/ת: נועם גרימברג

קרה לי בעבר, הוסיפתי דיסקה (שייבה) וזה עזר. שייבה פתוחה (כזאתי שלא סגורה לגמרי את פתוחה במעיין חתך) נותנת הידוק ואף מתנגדת לסיבוב כנגד החתך ובכך מונעת שיחרור ההברגה.


חזרה לפורום