הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/25/2007 11:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  מה רע בנצנצים?
נושא: מה רע בנצנצים? תאריך: 9/25/2007 11:54:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

מחזירי אור הם מצויינים, ניתן לגזור וסט ו/או לחבר אותו לתיק שתיה וכדומה.

הנצנצים מעולים, רואים אותם ממרחקים.

פעם רכבתי על אופנוע בלילה עם נצנץ של אופניים על התיק, וכשנעמדתי ברמזור, הגיע אלי אופנוע אחר שנסע כמה מאות מטרים אחרי במשך כמה קילומטרים. הוא אמר "לא הבנתי מה זה האופניים האילה שאני לא משיג..." :laugh:


חזרה לפורום