הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/25/2007 10:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יובל להב עם תוכן  שאלה לגבי בולם קדמי
נושא: שאלה לגבי בולם קדמי תאריך: 9/25/2007 10:55:00 PM
מחבר/ת: יובל להב

קניתי אתמול טרק פיול אי איקס 7 מודל 2008 ויש לו בולם קדמי 130 מ"מ של rock shox recon 351 השאלה שלי האם כדאי להחליף את הבולם הקדמי בבולם של fox ואם כן איזה?או שעדיף להשאיר אותו.ואם מדברים על השידרוג כמה יעלה לי?אודה לכם על תשובתכם



חזרה לפורום