הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/25/2007 11:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף פלג עם תוכן  למה??!!
נושא: למה??!! תאריך: 9/25/2007 11:10:00 PM
מחבר/ת: אסף פלג

מה רע לך? הבולם חדש, ויענה לך על הצרכים. ואם לא, אז כנראה תצטרך להחליף את כל האופניים.
תתחדש, תן בראש, תראה מי מה ואז תחשוב שוב.
יופי של אופניים- תהנה!



חזרה לפורום