נושא: שאלה חשובה לגבי מעצורי דיסקים מכאניים תאריך: 9/26/2007 1:13:00 AM
מחבר/ת: אורי בלומנזון
יש לי מעצורי Hayes MX2 מכאניים על האופניים וכמעט תמיד הם עושים מעיין קול שריקה כשאני לוחץ על המעצור (אני לא מדבר על רעש האוויר האופייני בנסיעה במעצורי דיסק שהוא נורמלי לחלוטין). המוכר ניסה לשכנע אותי שזה נורמלי לגמריי שדיסקים מכאניים עושים קול שריקה כזה, וכשסיפרתי לו שהאופניים שלי הם היחידים שהשמיעו רעש בבלימה גם כשהייתי במסע אופניים עם עוד עשרות אנשים מסביבי, הוא אמר שכנראה שלכולם היה הידראוליים -_- האם זה נורמלי שמעצורי דיסק מכאניים עושים קול כזה בבלימה? כי לי נראה שמשהו לא בסדר... ואם זה באמת לא בסדר, איזה חלק של המעצור גורם לרעש לדעתכם ומה אפשר לעשות עם זה בדיוק? הקולות האלה דיי משגעים אותי אז אני מאוד אודה לעוזרים P: (נ.ב.- מלבד בעיית הרעש המעצורים עובדים מעולה)
|