הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/26/2007 8:27:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יובל להב עם תוכן  תודה "אחי"
נושא: תודה "אחי" תאריך: 9/26/2007 8:27:00 AM
מחבר/ת: יובל להב

עזרת לי בהחלטה לגבי הבולם זאת אומרת שהבולם טוב ואין צורך בהחלפה אז אני אתן בראש ואראה מה הוא שווה שיהיה לך חג שמח ותיהנה.


חזרה לפורום