טקסט הודעת פורום
9/26/2007 8:27:00 AM
יובל להב
תודה "אחי"
נושא:
תודה "אחי"
תאריך:
9/26/2007 8:27:00 AM
מחבר/ת:
יובל להב
עזרת לי בהחלטה לגבי הבולם זאת אומרת שהבולם טוב ואין צורך בהחלפה אז אני אתן בראש ואראה מה הוא שווה שיהיה לך חג שמח ותיהנה.
חזרה לפורום