טקסט הודעת פורום
9/26/2007 9:28:00 AM
רונן קרפל
טיפול בבולם manitu splice 100-130
נושא:
טיפול בבולם manitu splice 100-130
תאריך:
9/26/2007 9:28:00 AM
מחבר/ת:
רונן קרפל
חברים,
מישהו יודע איך מטפלים בבולם כזה? החלפת שמנים וכו´?
חזרה לפורום