הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/26/2007 9:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נעם רוזנר עם תוכן  אופני אול מאונטיין זנב קשיח,סביב ה-2K,יש חיה כזו?
נושא: אופני אול מאונטיין זנב קשיח,סביב ה-2K,יש חיה כזו? תאריך: 9/26/2007 9:36:00 AM
מחבר/ת: נעם רוזנר

משומשות כמובן..תודה רבה!


חזרה לפורום