טקסט הודעת פורום
9/26/2007 9:36:00 AM
נעם רוזנר
אופני אול מאונטיין זנב קשיח,סביב ה-2K,יש חיה כזו?
נושא:
אופני אול מאונטיין זנב קשיח,סביב ה-2K,יש חיה כזו?
תאריך:
9/26/2007 9:36:00 AM
מחבר/ת:
נעם רוזנר
משומשות כמובן..תודה רבה!
חזרה לפורום