נושא: איתי טעות לעולם חוזרת . תאריך: 10/23/2002 8:12:00 PM
מחבר/ת: אייל שטייניץ
איתי שלום רב .
ראשית כל תודה על ההתיחסות לכתוב . שנית כל סיימתי במקום ה-4 וניל חברי סיים כ-2 דקות אחריי . בד"כ קודם בודקים ולאחר מכן מפרסמים משום שבלוח שוונג אני אף מדורג רביעי למרות שסיימתי בזמן כולל של 2.19.45 ובאתר התוצאה שגויה . בגדול האתגר לסיים בשלישיה הראשונה עבר לי מזמן היות שבגיל 15-18 סיימתי את כל התחרויות ראשון . אין באמור להביע מידה של שחצנות אלא הכרה בערך עצמי . בגדול אם תתאמן אולי גם אתה תגיע ביו מין הימים להשגים דומים . הכי חשוב תמשיך לרכב ותהנה מכל רגע . שלך תמיד אייל שטייניץ.
|