נושא: החנות של סלאלום בבית חרות תאריך: 9/26/2007 12:09:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
היי אריק,
את החנות המוזכרת אינני מכיר כלל. אולי מישהו אחר יוכל לחוות דעה.
הגדרת האול מאונטיין נזילה מאוד. יש כאלה שעושים אול מאונטיין - ולא עושים שום דבר שכל רוכב XC תחרותי עושה, ויש כאלה שעושים אול מאונטיין שהוא בעיקר פרירייד עם הקפצות - וכל מה שבאמצע. מקובל לדבר על אול מאונטיין כשהרכיבה כוללת גם עליות וגם ירידות אגרסיביות, גם דיווש נפח וגם קפיצות.
|