טקסט הודעת פורום
| 9/26/2007 4:12:00 PM |
|
נושא: נורמאלי לגמרי!! תאריך: 9/26/2007 4:12:00 PM
מחבר/ת: נאור מלכה
היו אופניים אם ברקסים מכניים והם עושות רעשים וזה גל לא משנה אם זה הידרולי או מכני כי הידראולי גם עושה רעש יש לי הידראולי והוא עשה לי כמה פעמים!!
|
חזרה לפורום |
|
|