הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/26/2007 5:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  מערכות הילוכים
נושא: מערכות הילוכים תאריך: 9/26/2007 5:42:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

האם ניתן לשלב מערכות הילוכים משתי חברות שונות ורמות שונות?
נאמר שיפטר XT עם מעביר אחורי SRAM SX5.


חזרה לפורום