טקסט הודעת פורום
9/26/2007 5:42:00 PM
גיא בראל
מערכות הילוכים
נושא:
מערכות הילוכים
תאריך:
9/26/2007 5:42:00 PM
מחבר/ת:
גיא בראל
האם ניתן לשלב מערכות הילוכים משתי חברות שונות ורמות שונות?
נאמר שיפטר XT עם מעביר אחורי SRAM SX5.
חזרה לפורום