נושא: עזרה במילוי אויר בבולם FOX talas RLC תאריך: 9/26/2007 11:04:00 PM
מחבר/ת: רותם לוי
שלום לכולם, רכשתי לא מזמן משאבת בולם ורציתי לדעת אם יש איזה שהם הנחיות מיוחדת או משהו שצריך לעשות לפני שאני מתחיל במילוי אויר בבולם הקידמי(fox talas RLC) או האחורי (fox float r) בבקשה אני חייב את עזרתכם.. בתודה מראש רותם... :suss:
|