נושא: כדאי לבדוק תאריך: 9/26/2007 11:07:00 PM
מחבר/ת: אורי בלומנזון
תבדוק שלהילוכים אין בעיות, שהמעצורים ובלמי הזעזועים עובדים בסדר, שאין שריטות על השלדה שנראות יותר רציניות משריטות צבע, שאין שמיניות בחישוקים... בקיצור קח אותם לסיבוב של כמה דקות ותרגיש את האופניים. אפשר גם להביא אותם לחנות שתבדוק אם יש סדקים בשלדה אם אתה מהדקדקנים.
|