הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/27/2007 11:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גל גינת עם תוכן  עזרב בנושא בולמים
נושא: עזרב בנושא בולמים תאריך: 9/27/2007 11:48:00 AM
מחבר/ת: גל גינת

יש לי אופני ארו x1 אני רוצה להחילף להם את הבולם הקידמי ל 150mm וכדי שהאופניים עדין יתפקדו כמו שצריך לאיזה בולם אחורי כדי לעבור?


חזרה לפורום