טקסט הודעת פורום
9/27/2007 11:48:00 AM
גל גינת
עזרב בנושא בולמים
נושא:
עזרב בנושא בולמים
תאריך:
9/27/2007 11:48:00 AM
מחבר/ת:
גל גינת
יש לי אופני ארו x1 אני רוצה להחילף להם את הבולם הקידמי ל 150mm וכדי שהאופניים עדין יתפקדו כמו שצריך לאיזה בולם אחורי כדי לעבור?
חזרה לפורום