הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/28/2007 9:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Tbone s עם תוכן  כן
נושא: כן תאריך: 9/28/2007 9:26:00 AM
מחבר/ת: Tbone s

אם אתה אוהב את הידיים שלך, אז כן.
וברצינות - לרכיבות "רכות" (כביש, XC) מספיק כפפות חצי.
ברגע שאתה מתחיל לעשות סינגלים וענפים וקוצים מכים בך, שלא לדבר על נפילות, עדיף מלאות.
היום הכפפות המלאות מאווררות ונוחות.


חזרה לפורום