טקסט הודעת פורום
| 9/28/2007 9:26:00 AM |
|
נושא: כן תאריך: 9/28/2007 9:26:00 AM
מחבר/ת: Tbone s
אם אתה אוהב את הידיים שלך, אז כן. וברצינות - לרכיבות "רכות" (כביש, XC) מספיק כפפות חצי. ברגע שאתה מתחיל לעשות סינגלים וענפים וקוצים מכים בך, שלא לדבר על נפילות, עדיף מלאות. היום הכפפות המלאות מאווררות ונוחות.
|
חזרה לפורום |
|
|