נושא: מישלוחה תאריך: 9/28/2007 3:13:00 PM
מחבר/ת: משה בן חמו
באחריות כתוב לך כי עליך לשלם את המישלוח כמו כן לא הוגן ללכלך על החנות כי כאשר היתרעמתה על התשלום לא לקחו אגורה אפילו שהיית צריך לשלם לידיעת חברי הפורום אל תשפטו חנות לפני שאתם שומעים את הצד השני אני במקרה לקוח של החנות והייתי כשהיה הויכוח בין בעל האופנים לבין המכונאפאן רפי שאמר לו אים אתה חושב שלא צריך לשלם אל תשלם וכך היה הוא לא שילם אגורה לקח את האופנים והלך.
|