נושא: עזרה בבחירת אופני כניסה תאריך: 9/28/2007 5:13:00 PM
מחבר/ת: asher
שלום,
אני מתלבט אילו אופניים לקנות. אני רוכב מתחיל, לא רכבתי בעבר. מטרת הרכיבה שבילים ושטח. הכל נראה פחות או יותר אותו הדבר כל המפרטים וכו´. התקציב הוא עד 1750~ ש"ח.
ההתבלטויות:
haro v3 - בחנות 1900 (קצת יקר האמת) http://www.ofney-habira.co.il/Product.asp?Pid=42&Cat2Cat1ID=42&Cat2ID=135
trek 4300 (מודל 2008) - בחנות 1750 ש"ח (יחסית מחיר טוב ממה שהבנתי) http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/2008/mountain_hardtail/4_series/4300/
ironhorse mavrik 3.2 בחנות 1500 ש"ח.
אני די נוטה לכיוון הטרק 4300... אני קצת מתקשה למצוא אותן באזור ירושלים כי לכולם אזל במלאי אז חשבתי אולי לשנות כיוון....
מה אתם אומרים ? למי המפרט העדיף ביותר?
תודה לכל העוזרים
|