הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/28/2007 6:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם גרימברג עם תוכן  זה עניין של נוחות
נושא: זה עניין של נוחות תאריך: 9/28/2007 6:55:00 PM
מחבר/ת: נועם גרימברג

המפרטים די דומים. לך על מה שנוח לך יותר ועל הזוג שמרגיש לך יותר נכון. אם אין לך אופניים בחנות קרובה אל ביתך אולי עדיף לוותר. חשוב שהחנות ממנה אתה רוכש תהייה חנות שתן שרות טוב וגם תהיה נגישה, הרי את האחריות לאופניים ואת הטיפולים תעשה שם.


חזרה לפורום