טקסט הודעת פורום
| 9/28/2007 7:03:00 PM |
|
נושא: קבוצת רכיבה בירושלים תאריך: 9/28/2007 7:03:00 PM
מחבר/ת: מורן קורן
האם משהו מכיר איזה קבוצת רכיבה ( שטח ) שאפשר להיצטרף אליה באזור ירושלים. כי אני מהצפון אבל כל שבועיים ( בשישי שבת ) מגיע לי"ם ומיתבאס לרכב לבד ולהיתברבר.תודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|