הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/28/2007 7:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רן חן עם תוכן  ציר אחורי
נושא: ציר אחורי תאריך: 9/28/2007 7:45:00 PM
מחבר/ת: רן חן

שאלה לי אליך.
קניתי סופר באד ומיד לאחר רכיבה שנייה בשטח גיליתי כי הדרופאאוטים האחרויים אינם מקבילים ובגלל זה הגלגל יושב באלכסון לשילדה. האם אצל הדבר זהה למקרה שלי?
בחנות אמרו כי ככה האופניים מתוכננות (בחברה מגרמניה אמרו שזה חייב להיות מקביל).
מה אתה אומר?


חזרה לפורום