טקסט הודעת פורום
9/28/2007 7:48:00 PM
רן חן
בלמים מכניים
נושא:
בלמים מכניים
תאריך:
9/28/2007 7:48:00 PM
מחבר/ת:
רן חן
לי היו במשך 4 שנים אוויד BB7 והם לא שרקו כלל וכלל.
ברקסים מדהימים (עדיין אצלי בקופסה).
חזרה לפורום