הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/28/2007 7:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רן חן עם תוכן  אופני הרים
נושא: אופני הרים תאריך: 9/28/2007 7:52:00 PM
מחבר/ת: רן חן

אתה צריך להבין שלשטח טכני בד"כ אופניים עולים 4000 מינימום.
ואופניים טובים זה דבר ממש יקר.
אני ממליץ לך ללכת על זנב קשיח. תנסה ג´יאנט (יש להם כמה דגמים), ווילר, ספשלייזד, מרידה ... או כל חברה מוכרת שבאמטחתה זנב קשיח זול.
אני חושב (לא ממש בטוח) ששיכוך מלךא ברמת הסביר יעלה לך לפחות 4500 עם חלקים סופר פשוטים כמו ג´יאנט פיסטול (פשוטות ואמינות).


חזרה לפורום